15 Haziran 2012 Cuma

Masaj Teknikleri

İnsanlar genelde bazı rahatlama tecrübe ve stres seviyelerini azaltmak için şehirden uzaklaşmak gerektiğini hissediyorum. Ancak, kaçıyorsun kolay değil ve yeterli zaman ve para var beklemeden son derece sinir bozucu hissediyorum. Bu, günlük yaşamın angarya ve can sıkıntısı kendinizi istifa gerekir anlamına gelmez. Kendi şehrimizde ne kadar keyifli de şaşıracaksınız. Her yerde dışarı adım olmadan, monotonluğu kaçmak için bu beş büyük fikirler düşünün.

Bir Day Spa Aşağı git

Daha yetkin bir mahallede günlük spa bir ziyaret daha rahatlatıcı ve gençleştirici birkaç şey bulacaksınız. Bir yüz, bir tam vücut masajı, ayak masajı ve hatta güzellik bakımları, bir dizi alabilir. Gerçekten iyi bir gün spa antik ve modern masaj teknikleri bir dizi eğitim masör var, ve onlar senin zihnin ve vücudun relax senin ne istediğini biliyorum. Bir masaj, kan akışını geliştirmek ağrıları hafifletmek ve stres rahatlatmak olabilir.

Yerel Comedy Club Ziyaret

Biraz keşfedin ve neredeyse kesinlikle şehirde bir komedi kulübünde bulacaksınız. Komedi kulüpleri genellikle seçkin bir seyirci almak ve çoğu insan için bu yeni bir deneyim olacaktır. Bu yeni aslında iseniz, bir şey garanti edilir: Eğer daha önce gördüğünüz başka hiçbir şeye benzemeyen bu bulacaksınız. Eğer internet üzerinde stand-up komedyenlerinden performansları izlemek, ama hiçbir şey canlı bir komedi şovu saf kendiliğindenlik ve enerji eşleşen hatta komik filmleri, TV komedi şovları ve görmüş olabilirsiniz. Komedyenler iyi kaydıyla, hatta kendinizi gece uykunda gülüyor bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder